Kako je nastao Marvis?

Marvis-pagA4-TESCHIO.jpg

Čini se kako su današnji muškarci zaboravili, ili možda nikada nisu ni naučili, uživati u jutarnjoj rutini brijanja. Danas su u potrazi za što oštrijim britvicama i raznim aparatima za brijanje kako bi se što prije riješili neželjenih dlačica na licu. No, što je sa starim običajima, kada su muškarci odlazili u brijačnice i istinski uživali u svakodnevnoj njezi? Pitate se sada zašto govorimo o brijačnicama i kako su povezane s Marvis pastama za zube? Pa, vrijeme je da saznate…

Ludovico Martelli je još 1908. godine u Italiji osnovao tvrtku Proraso, koja se danas hvali bogatom povijesti proizvoda za brijanje i kolekcijom srodnih brendova. Od samog početka njegovali su luksuz i težili prema fashion lifestyleu, stoga su prigrlili razne brendove kozmetike i njege tijela koji su u to doba težili istim ciljevima na tržištu. Kako je tvrtka rasla, Ludovicov sin, Piero, želio je pokrenuti svoju liniju proizvoda za njegu kože, a potom se i proširiti na svijet te okupiti srodne i luksuzne proizvode pod Proraso.

Tako se u njihovoj „kući“ našao i brend pasti za zube Marvis. Marvis je postala prva fashion zubna pasta, koja se oduvijek isticala svojim jedinstvenim, vintage izgledom, a kreirana je prvenstveno za pušače kako bi imali što dugotrajniji svježi dah. S obzirom na to da su je dnevna rutina mnogih muškaraca, posebno dobrostojećih, bila posjeta brijačnici, Marvis se našao u ponudi na policama brojnih talijanskih brijačnica, a potom se proširio i u svijetu.

Inače, Marvis je rođen davne 1958. godine u Firenci, Italiji, a osnovao ga je Earl Franco Cella di Rivaradates. Još u prošlom stoljeću, filozofija brenda koji je svijet obogatio nesvakidašnjim pastama za zube, bila je stvoriti nešto potpuno nekonvencionalno, autentično i svakako – ispred svog vremena, što se slagalo s temeljnom misli uspješne obitelji. Na opće zadovoljstvo svih onih koji njeguju visoke postulate izvrsnosti kada je u pitanju estetika i luksuzna kvaliteta življenja, Marvis pasta za zube je prvi i pravi odabir.