Kako je Marvis zaveo Hrvatsku?

78286360_1338857199625725_8307017618674417664_o.jpg

Marvis, danas brend pasti za zube poznat na svjetskoj razini, rođen 1958. godine u Italiji, još je tada svijet obogatio svojim nesvakidašnjim pastama za zube. Njegov osnivač, Earl Franco Cella di Rivaradates je želio stvoriti nešto potpuno nekonvencionalno, autentično i svakako, ispred svog vremena. Uz tu misiju, zaista nije bilo teško Marvisu osvojiti cijeli svijet svojim jedinstvenim brendom, točnije okusima i izgledom.

Iako je vladavina Marvisa počela 1960-ih godina u svijetu, u Hrvatsku je došao tek 2018. godine zahvaljujući tvrtki Delmerion d.o.o. na opće oduševljenje mnogih. Formula Marvis pasta za zube sastoji se od od 7 unikatnih, nadasve neobičnih i zavodljivih okusa koji nude vrtlog senzacija te su zbog svoje inventivnosti u potpunosti uzdignuli i transformirali percepciju o oralnoj njezi.

Dolazak ovog kultnog brenda i na naše tržište, razveselio je sve one koji od pasti za zube očekuju puno više te imaju postavljene visoke estetske kriterije, kao i što teže izvrsnosti i luksuzu životne filozofije. Tako su paste za zube s potpisom Marvis one paste koje transformiraju jednostavnu rutinu pranja zuba u jedinstveno iskustvo, a namijenjene su svima koji u svoj život žele unijeti dašak neočekivanog, intrigantnog, cool i apstraktnog. Odišu nesvakidašnjim retro dizajnom koji u potpunosti pomiče granice suvremene umjetnosti, stoga ne čudi kako se upravo Marvis postavio kao „must-have“ proizvod koji se mora pronaći u vašem kozmetičkom ormariću.

Naime, živjeti život u svoj njegovoj punini znači osloboditi se uvriježenih okova svakodnevice, a Marvis je zbog svoje neprikosnovene izvrsnosti i predanosti najsitnijim detaljima, u tome itekako uspio. Marvis se uzdigao na sam tron trendova kada je u pitanju oralna higijena i cjelokupna filozofija svakodnevne njege, a zahvaljujući svojoj izvrsnosti, briljantnosti i uzastopnom pomicanju granica svega što smo do sada poznavali, 60 godina nakon svog osnivanja – i dalje nema konkurenciju.